Більше 10 років досвіду
Завжди безкоштовна доставка
Зв'яжіться з нами

Допомога та підтримка

Доставка

Безпечна доставка

Ми розуміємо, що при купівлі товарів для спальні надзвичайно важливою є повністю безпечна доставка:

  • Ми надаємо великого значення правильному пакуванню продукції (при закріпленні товарів ми використовуємо картонні коробки, стрейч-плівку та захисні плівки, серед іншого),
  • вся продукція ретельно перевіряється перед відправкою клієнту,
  • замовлені товари відвантажуються безпосередньо зі складу виробника або з наших власних складів – що дає нам повний контроль над усім процесом замовлення.

Клієнт повинен перевірити вміст пакунка одразу після отримання. Ми рекомендуємо завжди перевіряти замовлення у кур’єра, навіть якщо зовнішня упаковка здається неушкодженою. Однак, якщо після від’їзду кур’єра будуть виявлені будь-які пошкодження, будь ласка, зв’яжіться з нашим магазином або безпосередньо з кур’єром, який доставив замовлення, щоб домовитися про огляд упаковки і складання протоколу про пошкодження. У разі виникнення такої ситуації просимо вас надіслати оригінали документів на адресу нашого магазину.

Матраци, основи для ліжок та ліжка відправляються великими пакунками. Кур’єр, як працівник сторонньої компанії, не зобов’язаний заносити таку посилку додому замовнику. Може статися так, що клієнт отримає таку допомогу, але, на жаль, ми не можемо цього гарантувати. Кур’єр завжди заздалегідь інформується про необхідність зв’язатися з клієнтом по телефону.

Час доставки замовлень

Термін доставки замовлення залежить від наявності відповідного товару на нашому складі або часу, необхідного для його отримання від виробника. Товари, які є на складі, відвантажуються кожного робочого дня до 13:00. Товари з довшим терміном доставки відправляються одразу після їх надходження на наш склад.

  • Замовлення на м’які ліжка виконуються протягом 5-7 тижнів.
  • Замовлення на дерев’яні ліжка виконуються протягом 12-14 тижнів.
  • Замовлення на матраци TEMPUR® виконуються протягом 7 тижнів.

Цей час доставки може бути подовжений у напружені періоди або скорочений, коли попит нижчий.

Після отримання замовлення ми завжди інформуємо клієнтів про очікуваний термін доставки.

Час доставки:

  • Стандартні посилки (перевізники DPD, DHL): 2-5 робочих днів
  • Великі посилки (перевізник Agediss, Hermes, Zadbano): 7-14 робочих днів

Оплата

З нами ви можете не хвилюватися – всі платежі надійно обробляються та шифруються для максимального захисту.

Ми пропонуємо кілька способів оплати, щоб ви могли обрати той, який вам найбільше підходить:

  • Кларна
  • PayPal
  • Google Pay & Apple Pay
  • Банківський переказ
  • Кредитна та дебетова картка

Ваша зручність і безпека – наш пріоритет!

Повернення

Ви маєте право повернути замовлення протягом 14 днів з моменту отримання без пояснення причини.

Як повідомити про повернення?
Ви можете зареєструвати повернення двома способами:

  • Через форму повернення на нашому сайті.
  • По електронній пошті, звернувшись до нашої служби підтримки клієнтів за адресою shop@senpo.pl.

Після реєстрації повернення ви отримаєте детальні інструкції щодо подальшого процесу.

Витрати на повернення

  • Для стандартних відправлень (наприклад, подушки, ковдри, постільна білизна) повернення безкоштовне.
  • Для великогабаритних відправлень (наприклад, матраци, ліжка, решітчасті основи) витрати на повернення несе клієнт. Вартість залежить від перевізника і вказується в процесі повернення.

Товари, які не підлягають поверненню Індивідуальні або персоналізовані товари (наприклад, матраци та ліжка, виготовлені на замовлення) поверненню не підлягають.